Bloodshed in Biloxi
Panic spreads through a Mississippi town when Lynette Jarrett disappears. With no body and little evidence, no one can solve this mystery. Only when a secret is revealed do detectives unravel a tale of deadly obsession that leads them to one greedy guy.