There Goes My Appetite!
Dr. Vincent's patient Denise arrives with not-so-tasty toenail fungus and raging calluses. For Dr. Ebonie, working on the calluses feels like cutting into sweet potato. Watching the whole procedure costs Denise's boyfriend his appetite.