Piojo Herrera, the little giant and Ford 28, prove to be the best
Martín fulfills his father's wish: to meet the best Mexican soccer strategist. El Piojo Herrera arrives at the workshop so that his MINI Cooper gets fabulous. Martín receives a 1928 Ford. The client is traveling and allows them to restore it.