March 1995. A helicopter crash ends in the death of Carlos "Carlitos" Menem Jr., son of popular Argentine president Carlos Menem. As the nation mourns -- and Menem Sr. seeks reelection -- Carlitos' mother Zulema begins to suspect foul play.