Ride or Die?
Michael loses it on Justine when she reveals a secret. Melissa visits Louie and is blindsided by the reality of dating an inmate. Jessica breaks down in tears when her daughter makes a difficult choice. Dauri's ex-bunkie questions Emily's loyalty.