Hunting the Hunter
When an elderly man goes missing in a vast wilderness area, wildlife agents race to find him before nightfall. A tip leads agents to a haul of undersized redfish and anglers who refuse to fess up, and bloody evidence ties a trespasser to an illegal deer.