Pop 'im Pop!
Sylvester brags to his son, Junior, he can catch giant mice. Just as he says this, a young kangaroo named Hippety Hopper comes hopping by. Junior asks Sylvester to show his giant-mouse-catching skills by catching the big, hopping mouse.