Lose to Win
While Las Bravas prep to face off against Las Tapatías in the championship final, Roberto and Sebas team up with Carrasco to expose Fajardo. Then, as the match intensifies, a social media firestorm exposing Fajardo's subterfuge spreads across the stadium.