More Than One Way to Skin a Cat (And A Bird)
Former NFL player Chad Lewis brings Dave an Audi R8 Spyder for customizations that will drive up funds for his alma mater. The garage makes room for tubs and wheels on a 1978 Trans Am, and Kevin gets hyped for a 1970 Challenger.