The Girl in the Lake -- Part 2
In 1987, 11-year-old Teresa McAbee goes missing near her home in Mascotte, Florida. When her body is found the next morning, James Duckett, the only police officer on duty in town, comes under suspicion for her murder. But not everyone thinks he's guilty.