The Great Bunny Book Ban/Enter The Chipmunk/Frankenbravo
When the town bans a kids' book, the students to stage a protest. Then, Johnny gets a chipmunk down his shirt at a karate meet and levels everything in his path. Finally, Johnny appears at Dr. Frankenstein's castle to get back his kite.