A Night at the Selfie Museum
Jazz comes home from Harvard ready to assert her independence and go on a search for love. Jeanette keeps a sharp eye on her secretive daughter as Jazz's mental health goes downhill. Jazz's friend Jaclyn, formerly known as Jojo, has an announcement.