Nature vs. Neighbors in Nosara, Costa Rica
An Ohio couple looks to escape the corporate grind and start fresh in Nosara, Costa Rica. He wants an isolated home deep in the jungle. With a toddler in tow, however, she hopes to live in a tight-knit, supportive community.