A Letter From Hell
Two employees of Dayton, Ohio’s most beloved bar, are beaten to death. On the case, Det. Doyle Burke investigates a series of bizarre clues, including a citywide KKK rally and a mysterious confession letter from “The Devil” postmarked from “Hell.”