Mrs. White's Golden Rule Café
When Gordon undergoes a late-night investigation of family-owned Mrs. White’s Golden Rule Cafe, he is alarmed by the dysfunctional equipment in the kitchen, unauthentic proteins hidden in the pantry and unattended fire hazards.