On Hallowed Mound
Satori Hawes and Cody DesBiens join TAPS as they take on a haunted home sitting high atop a sacred mound. Acclaimed pastry chef and Food Network judge Stephanie Boswell also comes along for the investigation as the team faces sins of the past.