Top 10: Paranormal Experiments
Zak Bagans counts down the Ghost Adventure crew's most incredible paranormal experiments as voted on by the fans. From opening a spirit portal to creating a magnetic vortex, the guys' ongoing experiments help them to capture more proof of the paranormal.