Five Flipping Bears
It's a full circle moment for Heather as she and Tarek head to her hometown to do a flip in Big Bear, California. Tarek is pushed out of his comfort zone with some bold designs, and it's a debate whether to sell the cabin or keep it as a vacation rental.