Ferrari Fix Part 1/Dead Head Bus
Invested over their heads in a wrecked Ferrari F-40, the crew embarks on the riskiest -- and most expensive -- build in Gas Monkey history. To recoup costs, they flip a 58 Corvette C1 and a time capsule Dead Head tour bus.