Low Riding Lincoln
Richard and Aaron turn the granddaddy of big cars -- a 1970 Lincoln Continental Mark III -- into a muscle car and bring a '68 Ford pickup back to life. Richard scoops up a 1970s style hot rod kit car with a mysterious past.