Dippin' Dots, Construction Paper and Marbles
Discover how iconic Dippin' Dots ice cream is created in Kentucky, how giant rolls of colorful construction paper for arts and crafts projects are manufactured in Wisconsin and enjoy a classic game of marbles in West Virginia.