The Incredible Shrinking Lipoma
A patient returns to see Dr. Sandra Lee and a hand specialist about the huge, intrusive bump on his middle finger. Then, a man has a large, embarrassing birthmark on his neck and a woman suffers a lump on the back of her thigh.