Blazer of Glory
The Diesel Brothers complete their transformation on an old K5 Blazer and square body truck bed into the ultimate diesel-powered party on wheels. Meanwhile, Diesel Dave convinces Heavy D to give his El Camino what she needs to get back on the road.