Frontier Medicine
A bloodied deckhand has Keith Colburn moving from skipper to doctor. Freezing spray spooks the Seabrooke into an emergency pot drop on the edge of nowhere, and Jake Anderson tries to replace Edgar Hansen on the Northwestern.