The Courage to Run with Chip Gaines and Gabe Grunewald
In this documentary special, Chip Gaines fortuitously meets professional runner and rare cancer fighter Gabe Grunewald. Together they set out to train for a marathon and, along the way, find a friendship that alters Chip's perspective forever.