The Big Petey Pizza Problem
Jeff has everything in place for his birthday at Papa Petey’s Pins and Pies, but Gilben is also having his party there, stealing Jeff’s thunder. Jeff gets even more upset when the kids suggest they merge their parties for a double birthday.