Brunchtime BBQ
In Charleston, SC, Michael Symon makes chorizo from scratch for a saucy BBQ brunch burrito. Atlanta has a Caribbean pork sandwich with a loyal following, and a Dallas breakfast burger is the perfect way to start the day.