Building Off the Grid: Massive Mud Home
Engaged couple Summer and Jack moved to Sedro Woolley, WA, to fulfill their dream of living off-grid. They've commissioned SunRay Kelley to design and build their dream mud home to start their lives outside of the city bustle.