The Itchy Brain Simulation
Leonard fails to stop Sheldon from overreacting after a past slight comes to light, and as punishment Leonard must walk a mile in Sheldon's shoes. Meanwhile, Penny has a run-in with Raj's former girlfriend Lucy.