Joplin
Guy Fieri has buddy Noah Cappe head to Joplin, Missouri, with celebrity chefs Aarti Sequeira and Joe Sasto. They investigate the local food scene, trying everything from tacos and sushi to BBQ and fine dining, until they find the best of the best.