Poking and Prodding
Chefs Alex Stratta and Houman Gohary aren't here to play games as they compete with the hopes to take on Bobby Flay. Comedian Judy Gold teams up with The Kitchen co-host Katie Lee for the chance to poke fun at their dear friend.