Doink
Spencer looks to elevate the SportsX TV brand, while Joe weighs a new offer. At Jayda's insistence, Spencer meets Quincy. Ricky tries to prove to Kisan he's still got the goods, while Charles is encouraged by Julie to bring more flair to his job.