Just Jump In / B.A.M. Boost
The Misfit Clan attempts to find the location of the Bakugan brawling tournament, landing TC and Hammerhead in over their hammers.I mean, heads! / At the tournament, the Misfits find themselves in an impromptu four-on-four Baku-Brawl.