An Interview with Michael Dennis, Ph.D.
Dr. Michael Dennis is an expert on the treatment of adolescents with drug and alcohol problems. In this program, he discusses the vulnerability of an adolescent's brain and the prevalence of co-occurring disorders in teen addiction.