Rebecca's coworker, Melanie, uncovers a red flag when she reveals Zied has no work history, and Rebecca becomes suspicious when he asks her for a large sum on money. Then, a romantic evening gets fiery when photos of Rebecca's ex ignite Zied's jealousy.