Snow White and the Seven Chores
Kobe's dad has a big surprise for him and Emily. Sophie is puzzled by Rob's romantic gesture. Ashley uses witchcraft to get Manuel to open up. Jasmine begs Gino. Mahmoud's wandering eyes anger Nicole. Liz says yes to the dress.