Red Flags
Sean finally meets Abby's ex-boyfriend in an emotional showdown, and Jesse and Darcey reach a breaking point. Then, Cortney is suspicious about Antonio's womanizing, and Paul's revelation leads to a dangerous encounter in Brazil.