B90 Strikes Back!: Our Lips Are Sealed
Stephanie addresses her sexuality. Yolanda explores a new dating pool. Ash dishes on his and Avery's first night. David explains a special skill. Avery relives an awkward dinner with Ash's brother and Ed looks back on a disastrous conversation with Rose.