Molly, Rebecca, Jenny, Sumit
90 Day favorite Molly talks about getting back in the dating scene and gives 90 Day Fiance: Season 8's Rebecca a special bra fitting. Then, Sumit's parents express their desire for their son to have a younger, more attractive spouse than Jenny.