Chicken Change-Up
Rachael Ray's Deviled Chicken Francese gets its devilish flavor from spicy Calabrian chile paste, tangy Dijon mustard and sharp Pecorino Romano cheese. Charred Bread and Arugula on the side make sure no sauce is wasted.