Look Who's Talking
The first film to literally voice the concerns of a baby stars Kirstie Alley and John Travolta as single mother Mollie and cab driver James.
The first film to literally voice the concerns of a baby stars Kirstie Alley and John Travolta as single mother Mollie and cab driver James. As Molly tries to find the ideal father for her son Mikey, the child wonders: Could it be James?