That's Not Cheating
In between jokes, Camila and Mateo each choose a celebrity with whom they can have an affair without it being deemed infidelity.
Camila and Mateo are a couple who one day, jokingly, choose their respective free-of-consequences celebrity hook-ups. But Camila never expected that Mateo would meet his "allowed" celebrity, nor that he would actually get a chance with her.