Frantic
In this thriller by Roman Polanski, Harrison Ford searches for his kidnapped wife in Paris and ends up entangled in an international conspiracy.
In this thriller by Roman Polanski, Harrison Ford plays a doctor whose wife is kidnapped in Paris. Aided by a mysterious young woman, he dives into the city's underworld and uncovers an international conspiracy.