Body Heat
A lawyer and a married woman begin an affair that leads them to plan a crime and unleash a chain of betrayal and death.
In this erotic thriller set in the scorching Florida summer, Ned (William Hurt) becomes involved with Matty (Kathleen Turner), a married woman. Their passion drives them to plot a crime that unleashes betrayal and death.