Living Among Trees -- Narrated by Keanu Reeves
In order to fulfill a childhood dream, a Latvian man roots himself in the slow and steady rhythm of the natural world to craft a canoe from one of its massive, yielding tree trunks. Narrated by Keanu Reeves.