A Dangerous Affair
Marine Sergeant Stephen Tepatti fell hard for Astrid Penate. Within a year they were married and raising a son. When Astrid’s friend Ebony arrived to keep her company, Stephen thought nothing of it, until his life mysteriously began to unravel.