The Devil's Dice
Arturo arrives at landowner Zubieta's ranch in search of Barrera, where he becomes enchanted by a new woman and tensions with the merchant reach their peak. After Arturo's attack, Griselda tries to convince Alicia to flee La Maporita ranch.