To Be and Must Be
After rushing Antonia to the hospital, the crew finds themselves at odds with each other. Then, as Bubble deals with the aftermath of Jenny's confession, Data confronts Flex over his behavior, and Vgly prepares to take the stand at Ceviches' trial.