I Could Never Love Like That
While helping victims after Stefan and Caroline's latest killing spree, Elena discovers Jo is pregnant. A round of karaoke gets Tyler and Matt in a dodgy situation. Sarah boldly turns the tables on an unsuspecting Enzo, who is forced to reveal his past.