Rescue Me
Bonnie has an unsettling encounter with Luke and learns more about his family history. The Travelers' leader, Markos, arrives in Mystic Falls. Caroline and Enzo agree to make a trip to Atlanta to protect Stefan from Sloan and the Travelers.